fbpx
Δευτέρα, 27 Μαΐου, 2024
Δευτέρα, 27 Μαΐου 2024

Ε-katanalotis: Περισσότεροι από 3.500 ταχυκίνητοι κωδικοί στην νέα πλατφόρμα

Ημερομηνία:

Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο ανασχεδιασμός της πλατφόρμας του e-katanalotis ώστε να ενταχθούν νέες υπηρεσίες και να καταστεί περισσότερο λειτουργική για τον καταναλωτή, σχετικά με το κόστος των προϊόντων που θέλει να αγοράσει από τα σούπερ-μάρκετ.

Αυξάνονται οι κωδικοί που θα περιλαμβάνει η πλατφόρμα και σύμφωνα με πληροφορίες του -ΜΠΕ υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τους 3.500 ταχυκίνητους κωδικούς, γεγονός που σημαίνει ότι η συγκρίσεις τιμών στην πλατφόρμα θα αποτελούν, στο άμεσο μέλλον, το 70-80% των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Στο μεταξύ, επανασχεδιάζεται στο σύνολο της η πλατφόρμα για να περιλαμβάνει περισσότερα στοιχεία που αφορούν στην εξέλιξη των τιμών όπως η δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού καλαθιού που θα αναγνωρίζει την τοποθεσία του χρήστη και θα προτείνεται το κοντινότερο σούπερ μάρκετ με την φθηνότερη τιμή για το προϊόν που θέλει ο καταναλωτής ενώ θα συγκρίνει αυτόματα τις τελικές τιμές και θα προτείνει επιλογές στον καταναλωτή. Ταυτόχρονα ετοιμάζεται και μία νερά εφαρμογή προκειμένου, σε πραγματικό χρόνο, ο καταναλωτής να μπορεί να προχωρήσει σε καταγγελία.

Ε-katanalotis: Περισσότεροι από 3.500 ταχυκίνητοι κωδικοί στην νέα πλατφόρμα

Όπως εξήγησε, πρόσφατα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας με δημοσιογράφους: «Θέλουμε να ενδυναμώσουμε τα νοικοκυριά μας. Μας ενδιαφέρει να έχει ο καταναλωτής, πραγματικά, την δύναμη της επιλογής στα χέρια του. Να επιλέξει τα προϊόντα που τον διαφέρουν και να τα αγοράσει από κει που θα τα βρει φθηνότερα. Φέρνουμε στην οθόνη τους αυτό που κάνουν σήμερα τα νοικοκυριά, δηλαδή, που πάνε από κατάστημα σε κατάστημα αναζητώντας τις φθηνότερες τιμές στα αγαθά»».

Όπως εξήγησε ο υπουργός, ο καταναλωτής θα μπορεί να φτιάχνει ένα καλάθι για τις αγορές του και να βλέπει πόσο κοστίζει σε κάθε αλυσίδα που βρίσκεται πιο κοντά του, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα πρότασης, για αγορές σε περισσότερες της μιας αλυσίδες για ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση.

Σημειώνεται ότι σχεδιάζεται, σε συνεργασία με την ΡΑΥ, να μπορεί να ενημερώνεται και για τις τιμές των τιμολογίων ρεύματος.

Τέλος, για την ανανεωμένη πλατφόρμα θα ξεκινήσει, το αμέσως επόμενο διάστημα, και διαφημιστική εκστρατεία ώστε να ενημερωθούν οι καταναλωτές για τα οφέλη που μπορούν να έχουν από την αξιοποίηση της.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Newsroom
Newsroomhttps://newsfire.gr
Το NewsFire.GR είναι μία ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε με την ελπίδα ότι τα ΜΜΕ θα ξαναβρούν την πραγματική τους ταυτότητα που δεν είναι άλλη από την ενημέρωση του κοινού για τα πραγματικά διακυβεύματα των καιρών μας. Η δημοσιογραφία και η πολιτική ανάλυση οφείλουν να ελέγχουν και όχι να υπηρετούν την εξουσία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Εγγραφή

Πρωτοσέλιδα

Δημοφιλή

Πρόσφατα
ΠΡΟΣΦΑΤΑ

La Liga: Έκλεισε με νίκη η Μπαρτσελόνα

Στην τελευταία αγωνιστική στη La Liga, η Μπαρτσελόνα νίκησε...

Mητσοτάκης: «Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό»

Ο Παναθηναϊκός επικράτησε της Ρεάλ Μαδρίτης στον τελικό της...

Γιασικεβίτσιους για Μπαρτζώκα: «Μαθαίνω πολλά από εκείνον»

Αποθεωτικός Σαρούνας Γιασικεβίτσιους προς τον συνάδερφό του Γιώργο Μπαρτζώκα...

Ουόκαπ: «Ομάδα και κόσμος μαζί για το πρωτάθλημα» (vid)

O Τόμας Ουόκαπ, μεταξύ άλλων, δήλωσε: «Έτσι είναι το...