Σε μια σημαντική αλλαγή, το TikTok έχει ξεπεράσει το Google ως μηχανή αναζήτησης για τη νέα γενιά, με σχεδόν το 40% των νέων να προτιμούν την εφαρμογή έναντι του Google για τις αναζητήσεις τους, σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας της Google, όπως αναφέρουν οι Brussels Times
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το TikTok κερδίζει σταθερά δημοτικότητα εδώ και αρκετό καιρό, με μια έκθεση της Adobe για το 2024 να αποκαλύπτει ότι δύο στους πέντε Αμερικανούς το χρησιμοποιούν ως κύρια μηχανή αναζήτησης.
Αρχικά αναγνωρίστηκε ως πλατφόρμα για την ανταλλαγή διασκεδαστικών βίντεο, το TikTok έχει εξελιχθεί σε κόμβο πληροφοριών και ειδήσεων για πολλούς νέους χρήστες.
Ενώ η Google διαθέτει μηχανισμούς για να κατευθύνει τους χρήστες σε αξιόπιστες πηγές πληροφοριών και εφαρμόζει μετριασμό και φίλτρα περιεχομένου, το TikTok δεν διαθέτει παρόμοιες διασφαλίσεις. Αντ’ αυτού, η εφαρμογή δίνει προτεραιότητα στην εμπλοκή και την αλληλεπίδραση των χρηστών, συχνά εις βάρος της ακρίβειας και της αξιοπιστίας.
Στην ουσία, η άνοδος του TikTok ως μηχανή αναζήτησης αναδεικνύει το εξελισσόμενο τοπίο της κατανάλωσης ψηφιακών μέσων και τις προκλήσεις που θέτει όσον αφορά την αξιοπιστία των πληροφοριών και την ασφάλεια των χρηστών
Πηγή: Voice Of Europe