Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2025

Η Porsche εξαφάνισε το Χριστό της Λισαβόνας στην επετειακή διαφήμισή της για τα 60 χρόνια της 911

Στο στόχαστρο του χριστιανικού κόσμου βρέθηκε την Κυριακή η αυτοκινητοβιομηχανία Porsche, καθώς εξαφάνισε το διάσημο ορόσημο της Λισαβόνας, το «Christo Rei» (Χριστός ο Βασιλεύς) σε διαφήμισή της για τον εορτασμό των 60 χρόνων του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου 911.

Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση, στην οποία εμφανίζονται πολυτελή αυτοκίνητα Porsche να διασχίζουν τα βουνά της Πορτογαλίας, διεγράφη αρχικά από το κανάλι της κατασκευάστριας εταιρείας στο YouTube, αλλά παρέμενε στον ιστότοπό της.

Στο διαφημιστικό κλιπ, η κόκκινη Porsche μιας γυναίκας περνάει με ταχύτητα από τη γέφυρα 25 de Abril της Λισαβόνας – από την οποία μπορεί κανείς συνήθως να δει το εμβληματικό άγαλμα «Cristo Rei» (Χριστός ο Βασιλεύς) που δεσπόζει στην πρωτεύουσα.

Δυστυχώς, στην περίπτωση αυτή το διάσημο ορόσημο, εμπνευσμένο από το άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή στο Ρίο ντε Τζανέιρο, στη Βραζιλία, έχει αφαιρεθεί, με την Porsche να επιλέγει να δείξει μόνο το τσιμεντένιο βάθρο των 75 ποδών.

Η συγκεκριμένη ενέργεια έρχεται εν συνεχεία άλλων προκλήσεων και αντιπαραθέσεων γύρω από οργανισμούς που αποπειρώνται να διαγράψουν τη χριστιανική πίστη, συμπεριλαμβανομένων πανεπιστημίων, που δέχονται πυρά για την εξάλειψη των χριστιανικών όρων και που ζητούν από τους φοιτητές να μην αναφέρουν το χριστιανικό τους όνομα ή επώνυμο, επειδή οι όροι είναι… προσβλητικοί.

Το διαφημιστικό βίντεο παρουσιάζει το νέο μοντέλο Porsche 9/11 S/T, το οποίο κοστίζει 270.000 Ευρώ και μπορεί να φτάσει τα 300 χλμ/ώρα, αν και έχουν παραχθεί μόλις 1.963 μοντέλα. Το μοντέλο 911 αποτελεί την ταυτότητα της μάρκας Porsche από το 1963.

Το γεγονός προκάλεσε οργή στο διαδίκτυο, με ορισμένους να ζητούν να μποϊκοταριστεί η «woke» εταιρεία, ενώ άλλοι αναρωτήθηκαν γιατί γύρισαν το κλιπ από αυτή τη γωνία, αν απλά επρόκειτο να κόψουν το άγαλμα.

Ένας χρήστης, ο οποίος αναδημοσίευσε το βίντεο στο Twitter, που τώρα ονομάζεται X, είπε: «’Ει, @Porsche, γιατί σβήσατε το άγαλμα του Ιησού Χριστού από το βίντεο που γυρίσατε στη Λισαβόνα;».

Το tweet είδαν περισσότεροι από δύο εκατομμύρια άνθρωποι, ενώ χιλιάδες σχόλια που καυτηρίαζαν την Porsche κατέκλυσαν τη γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Ένας χρήστης έγραψε στο Twitter: «Η Porsche είναι η μόνη που μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο: «Ουάου και αυτό είναι ένα πανέμορφο άγαλμα για να το δεις από κοντά. Οδηγούσα σε αυτή τη γέφυρα και είναι πραγματικά εκπληκτικό. Διαγράφω την Porsche από τη λίστα των μελλοντικών μου αγορών. Θα έπρεπε να ντρέπονται»!

Ένας άλλος είπε: «Αυτό είναι φρικτό. Για ποιον λόγο να το βγάλουν;».

Ένας τρίτος συμπλήρωσε: «Επειδή η Porsche είναι ανόητη». Και ένας τέταρτος είπε: «Αυτό είναι απλά γελοίο, να αφαιρούν ένα εμβληματικό άγαλμα από μια διαφήμιση».

Διερωτώμενος γιατί η Porsche επέλεξε να χρησιμοποιήσει αυτό το πλάνο, ένας άλλος είπε: «Δεν χρειαζόταν να κινηματογραφήσουν καθόλου από αυτή την τοποθεσία/γωνία, υπήρχαν τόσες εναλλακτικές τοποθεσίες που δεν θα αφαιρούσαν τίποτα από τη διαφήμιση».

Το εμβληματικό άγαλμα του Χριστού Βασιλέως (Christo Rei) στη Λισαβόνα
Το εμβληματικό άγαλμα του Χριστού Βασιλέως (Christo Rei) στη Λισαβόνα

Το γιγάντιο άγαλμα χρονολογείται από τη δεκαετία του 1950 και ανεγέρθη για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη των Πορτογάλων που επέζησαν από τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς η χώρα ήταν επισήμως ουδέτερη.

Απεικονίζει τον Χριστό με τα χέρια του υψωμένα, να ευλογεί την πόλη της Λισαβόνας. Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν την εκπληκτική θέα της πρωτεύουσας από την εξέδρα θέασης ύψους 75 μέτρων.

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο

Δεν είναι η πρώτη φορά ωστόσο, που μεγάλες εταιρείες επιλέγουν μπαίνουν στο στόχαστρο, λόγω της στάσεώς τους απέναντι στο Χριστιανισμό.

Σε συσκευασία τροφίμων των Lidl είχαν αφαιρεθεί οι σταυροί από το καμπαναριό και τον τρούλο του Ι.Ν. Αναστάσεως του Σωτήρος στη Σαντορίνη.
Σε συσκευασία τροφίμων των Lidl είχαν αφαιρεθεί οι σταυροί από το καμπαναριό και τον τρούλο του Ι.Ν. Αναστάσεως του Σωτήρος στη Σαντορίνη.

Το 2017, το οικονομικό σούπερ μάρκετ Lidl αντιμετώπισε αντιδράσεις αφού εξαφάνισε χριστιανικά σύμβολα από συσκευασίες τροφίμων για να παραμείνει «θρησκευτικά ουδέτερο». Η αλυσίδα κυκλοφόρησε μια σειρά ελληνικών τροφίμων με εικόνες της περίφημης εκκλησίας της Αναστάσεως στη Σαντορίνη. Ορισμένοι πελάτες διεπίστωσαν ότι η φωτογραφία στη συσκευασία δεν περιείχε τους χριστιανικούς σταυρούς που είθισται να κοσμούν τους τρούλους των εκκλησιών.

Ο ξακουστός ναός της Αναστάσεως του Σωτήρος στη Σαντορίνη
Ο ξακουστός ναός της Αναστάσεως του Σωτήρος στη Σαντορίνη;

Πρόσφατα, το London School of Economics κατηγορήθηκε ότι «ντρέπεται» για την ιστορία και τον πολιτισμό της Βρετανίας, αφού εξάλειψε από τη διδασκαλία του τους χριστιανικούς όρους.

Το ίδρυμα, το οποίο είναι δημοφιλές στους φοιτητές παγκοσμίως, ισχυρίζεται ότι άλλαξε τους όρους για να «αντικατοπτρίζει καλύτερα τη διεθνή φύση της κοινότητάς μας».

H Porsche ζήτησε συγγνώμη και επανέφερε τον Ιησού στο βάθρο του

Σε δήλωσή της στη βρετανική Daily Mail, μια εκπρόσωπος δήλωσε αργά το βράδυ της Κυριακής: «Σε μια προηγούμενη έκδοση της ταινίας παρουσίασης της 911 S/T, είχε αφαιρεθεί ένα ορόσημο. Αυτό ήταν ένα λάθος και ζητάμε συγγνώμη για κάθε προσβολή που προκλήθηκε. Το αρχικό φιλμ είναι τώρα online».

Στο νέο βίντεο που ανήρτησε η Porsche στο κανάλι της στο YouTube, ο Χριστός έχει επανατοποθετηθεί στο βάθρο του...
Στο νέο βίντεο που ανήρτησε η Porsche στο κανάλι της στο YouTube, ο Χριστός έχει επανατοποθετηθεί στο βάθρο του…

Όντως, η εταιρεία επανέφερε τον Ιησού στο βάθρο του, παραμένουν ωστόσο τα ερωτηματικά για την πρόθεση αυτού του θλιβερού μοντάζ. Και μόνο το γεγονός ότι είχε αφεθεί το βάθρο, μαρτυρά ότι δεν πρόκειται για κάποιο λάθος, αλλά για μία ηθελημένη πρόκληση.

Πηγή: Daily Mail

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Newsroom
Newsroomhttps://newsfire.gr
Το NewsFire.GR είναι μία ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε με την ελπίδα ότι τα ΜΜΕ θα ξαναβρούν την πραγματική τους ταυτότητα που δεν είναι άλλη από την ενημέρωση του κοινού για τα πραγματικά διακυβεύματα των καιρών μας. Η δημοσιογραφία και η πολιτική ανάλυση οφείλουν να ελέγχουν και όχι να υπηρετούν την εξουσία.

Τελευταίες ειδήσεις

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ κατηγορεί τη Νότια Αφρική για κατασχέσεις γαιών – Διακόπτει την χρηματοδότηση

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε χθες Κυριακή τη...

Eurostat: Στη 14η θέση ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα

Σε ανακοίνωση με τίτλο « Eurostat: Στη 14η θέση ο...
spot_img

Σημαντικές ειδήσεις

Δημοφιλείς κατηγορίες

spot_imgspot_img