Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2025

Ποια είναι η Εταιρεία που προσπαθεί να ελέγξει το μυαλό σας;

Του Ben Shapiro*

Υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που ελέγχει τι επιτρέπεται να βλέπετε – τις ειδήσεις που διαβάζετε, τα βίντεο που παρακολουθείτε, τις αναρτήσεις με τις οποίες ασχολείστε.

Δεν τους έχετε ακουστά. Δεν γνωρίζετε τα ονόματά τους, αλλά καθορίζουν, μέσω μεθόδων άμεσων και έμμεσων, αν σας επιτρέπεται να εκτίθεστε σε συγκεκριμένα μηνύματα. Οι αποφάσεις τους μπορούν να χρεοκοπήσουν εταιρείες, να φιμώσουν φωνές και να μεταβάλουν ριζικά τα πολιτιστικά πρότυπα. Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι και πώς το κάνουν αυτό;

Βασικά, στο ανώτατο επίπεδο έχετε ένα δίκτυο παγκόσμιων ελίτ που έχουν δημιουργήσει ένα οικουμενικό πλαίσιο με κατευθυντήριες γραμμές και αξιολογήσεις που έχουν σχεδιαστεί για να επιβάλλουν ” εγκεκριμένα” αφηγήματα και για να τιμωρούν τα μη εγκεκριμένα.

Ακούγεται σαν θεωρία συνωμοσίας, μόνο που δεν είναι μυστικό και εμείς δεν εικάζουμε.
Πρώτον, έχουμε το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, το WEF, και την πλατφόρμα του για τη διαμόρφωση του μέλλοντος των μέσων ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού.

Δεύτερον, έχουμε την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιστών, την WFA, η οποία εκπροσωπεί μεγαλοεταιρείες που ελέγχουν το 90% των παγκόσμιων διαφημιστικών χρημάτων. Τα μέλη της WFA είναι ένα who’s who των παγκόσμιων επιχειρήσεων και περιλαμβάνουν μερικά από τα πρόσφατα αγαπημένα μας wokeified  όπως η μητρική εταιρεία της Bud Light, Anheuser-Busch InBev, Hershey, Procter & Gamble, Lego και Disney.

Δεν υπάρχει σχεδόν κανένας δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Fortune 500, ισχυρός φιλάνθρωπος, κυβερνητικός ή woke μη κερδοσκοπικός οργανισμός που να μην συνδέεται με το WEF ή το WFA.

Το 2019, η WFA ίδρυσε την Παγκόσμια Συμμαχία για τα Υπεύθυνα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Global Alliance for Responsible Media, GARM). Μέσα σε λίγους μήνες, το WEF υιοθέτησε τη GARM ως μέρος της πλατφόρμας του για τη διαμόρφωση του μέλλοντος των μέσων ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού.

Η GARM είναι μια διακλαδική συμμαχία που φέρνει αυτές τις μεγαλοεπιχειρήσεις – τους διαφημιστές – μαζί με τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Meta, στην οποία ανήκουν το Facebook και το Instagram, το YouTube που ανήκει στην Google, το TikTok της CCP, ακόμη και το Snapchat και το Pinterest.

Αυτή η ανίερη συμμαχία δημιούργησε κάτι που το αποκαλούν Brand Safety Floor & Suitability Framework. Σκεφτείτε το Brand Safety ως μια σφυρίχτρα σκύλων για τη λογοκρισία. Το λένε οι ίδιοι: Το Brand Safety Floor σημαίνει: “Περιεχόμενο ακατάλληλο για οποιαδήποτε διαφημιστική υποστήριξη”. Με άλλα λόγια, αν δημοσιεύσετε περιεχόμενο που παραβιάζει αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές, θα μπείτε στη μαύρη λίστα από το 90% των διαφημιστικών εσόδων της αγοράς.

Τι αποφάσισαν λοιπόν αυτές οι παγκόσμιες ελίτ να βάλουν στο πλαίσιο της λογοκρισίας τους; Ξεκίνησαν με πράγματα στα οποία όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε καθολικά, όπως η αποτροπή της διανομής παιδικής πορνογραφίας ή η υποστήριξη παραστατικών τρομοκρατικών δραστηριοτήτων. Αλλά δεν τραβούν τη γραμμή σε αυτό που είναι αντικειμενικά εγκληματικό, καταχρηστικό ή επικίνδυνο. Συνεχίζουν να επεκτείνουν τις κατευθυντήριες γραμμές για να συμπεριλάβουν πολύ πιο υποκειμενικές παραμέτρους.

Για παράδειγμα, το πλαίσιο καταγράφει υποκειμενικούς όρους όπως η “ρητορική μίσους” ως ένα πρόβλημα. Αναφέρει ότι οτιδήποτε σχετίζεται με τον τρανσεξουαλισμό το οποίο κρίνουν ότι είναι απάνθρωπο ή ό,τι συζητείται με τρόπο που κρίνουν ότι είναι χωρίς ενσυναίσθηση είναι εκτός ορίων.

Το πλαίσιο είναι σκοπίμως ασαφές, επιτρέποντας σε αυτούς που έχουν τον έλεγχο να επιλέξουν πώς θα το εφαρμόσουν και εναντίον ποιου.

Πώς ακριβώς, λοιπόν, τα αποδεκτά αφηγήματα που καθορίζονται από αυτές τις παγκόσμιες οντότητες επιβάλλονται έως και στο καθημερινό περιεχόμενο που καταναλώνετε;

Ακούστε πώς. Θα ξεκινήσουμε με την NewsGuard. Η NewsGuard είναι ένας οργανισμός που διαμορφώνει αξιολογήσεις για τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης. Κατατάσσουν τους ειδησεογραφικούς ιστότοπους σε μια κλίμακα από 0 έως 100 με βάση εννέα υποτιθέμενα απολιτικά κριτήρια. Αυτά τα κριτήρια κάθε άλλο παρά απολιτικά είναι. Συχνά ευθυγραμμίζονται με αριστερές θέσεις.

Κατά τη διάρκεια της κορύφωσης του COVID-19, η NewsGuard βαθμολόγησε ψευδώς και υποβάθμισε 21 ειδησεογραφικούς ιστότοπους, παραδεχόμενη μόνο πολύ αργότερα ότι είτε “λανθασμένα κακοχαρακτηρίστηκαν οι ισχυρισμοί του ιστότοπου” σχετικά με τη θεωρία της διαρροής από το εργαστήριο – αναφερόμενοι στη θεωρία της διαρροής από το εργαστήριο ως “θεωρία συνωμοσίας” – είτε “ομαδοποίησαν λανθασμένα μη αποδεδειγμένους ισχυρισμούς” σχετικά με τη διαρροή από το εργαστήριο με τον “ξεχωριστό, ψευδή ισχυρισμό” ότι ο “ιός COVID-19 ήταν τεχνητός” χωρίς να εξηγήσουν ότι ο ένας ισχυρισμός ήταν αβάσιμος και ο άλλος ψευδής.

“Η NewsGuard ζητά συγγνώμη για αυτά τα λάθη”, ανέφεραν. “Κάναμε την κατάλληλη διόρθωση σε κάθε μία από τις 21 επωνυμίες”.
Και όταν συγκρίνετε τις αξιολογήσεις τους για τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς που κλίνουν προς την Αριστερά με τους ειδησεογραφικούς οργανισμούς που κλίνουν προς τη Δεξιά, βλέπετε να εμφανίζεται η ίδια προκατειλημμένη στάση.

Το Media Research Center, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που ασχολείται με την ελευθερία του λόγου, μελέτησε τις αξιολογήσεις της NewsGuards. Η μελέτη βρήκε κραυγαλέα παραδείγματα προκατάληψης από την NewsGuard.

Το BuzzFeed της Αριστεράς πέτυχε 100 στα 100 άριστα, παρά την αναφορά του στον φάκελο Στιλ και τον ισχυρισμό περί συνωμοσίας μεταξύ του πρώην προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και της Ρωσίας.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι το The Global Times, ένα κινεζικό κυβερνητικό μέσο προπαγάνδας, σημείωσε βαθμολογία 39,5 – δηλαδή 27 μονάδες υψηλότερη από το συντηρητικό μέσο The Federalist που εδρεύει στις ΗΠΑ. Παρά το σκάνδαλο στο USA Today που αποκάλυψε τη δημοσίευση πολλαπλών κατασκευασμένων πηγών στις ιστορίες του και τη δική του επιχείρηση ελέγχου των γεγονότων που παραπλανούσε τους αναγνώστες σχετικά με την ιστορία του Δημοκρατικού Κόμματος και του KKK, το USA Today διατήρησε τη βαθμολογία 100 στα 100 από το NewsGuard.

Η NewsGuard συνεργάζεται επίσης με άλλους για να χρησιμοποιήσει τεχνολογία AI για την επιβολή των προτύπων Brand Safety σε επίπεδο κλίμακας, εντοπίζοντας κλιμακούμενες ψευδείς ειδήσεις και στοιχεία παραπληροφόρησης, προκειμένου να επιτευχθεί η συνολική εξάλειψή τους. Αυτό σημαίνει ότι οι ειδήσεις που διαβάζετε, οι ειδήσεις που υποτίθεται ότι είναι δίκαιες και αντικειμενικές ή τουλάχιστον ποικίλες, πρέπει να συμμορφώνονται με το GARM, το WEF, το WFA και τα υποκειμενικά και μεροληπτικά τους πρότυπα προκειμένου να θεωρηθούν ότι μπορούν να αποτελέσουν προϊόν προς χρηματοδότηση.

Αν νομίζετε ότι αυτό είναι κάτι που αντιμετωπίζουν μόνο οι μεγάλες ειδησεογραφικές εταιρείες, ξανασκεφτείτε το. Ακόμα και το περιεχόμενο που καταναλώνετε από ανεξάρτητους δημιουργούς περιεχομένου στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης υπόκειται σε αυτές τις παγκοσμιοποιητικές αρχές που ασκούν εξουσία.

Το WEF, το GARM και το WFA συνεργάζονται ενεργά με τις εταιρείες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να λογοκρίνουν αυτό που θεωρούν παραπληροφόρηση, η οποία πολύ συχνά είναι απλώς μια καλή πληροφορία με την οποία διαφωνούν.

Τέλος, το WEF, το WFA και το GARM διοχετεύουν όλα με επιθετικό τρόπο δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε ειδήσεις και περιεχόμενο που προωθούν την προτιμώμενη αφήγησή τους – αφηγήσεις που συχνά είναι αντιφατικές στην καλύτερη περίπτωση και επιβλαβείς στη χειρότερη.

Όταν βλέπετε τις ειδήσεις, πρέπει να αισθάνεστε ότι λαμβάνετε όλες τις πληροφορίες. Και ακόμη και αν μια πηγή δεν σας δίνει όλες τις πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε μια άλλη πηγή, και όλες οι πηγές μαζί θα σας δώσουν μια συνολική εικόνα του κόσμου. Αλλά το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιστών και η Παγκόσμια Συμμαχία για Υπεύθυνα Μέσα Ενημέρωσης δεν θέλουν να έχετε μια πλήρη εικόνα των ειδήσεων.

Θέλουν να βλέπετε αυτό που θέλουν να βλέπετε. Και θα εργαστούν για να εμποδίσουν οποιονδήποτε από το να διαδίδει πληροφορίες που δεν έχουν προεγκρίνει. Καθορίζουν τι θα βλέπετε, τι θα ακούτε, τι θα παρακολουθείτε. Και αυτό είναι επικίνδυνο.

Ο Ben Shapiro, 39 ετών, είναι απόφοιτος του UCLA και της Νομικής Σχολής του Χάρβαρντ, οικοδεσπότης του “The Ben Shapiro Show” και συνιδρυτής του Daily Wire+. Είναι τρεις φορές συγγραφέας μπεστ σέλερ των New York Times- το τελευταίο του βιβλίο είναι “The Authoritarian Moment: How The Left Weaponized America’s Institutions Against Dissent”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Newsroom
Newsroomhttps://newsfire.gr
Το NewsFire.GR είναι μία ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε με την ελπίδα ότι τα ΜΜΕ θα ξαναβρούν την πραγματική τους ταυτότητα που δεν είναι άλλη από την ενημέρωση του κοινού για τα πραγματικά διακυβεύματα των καιρών μας. Η δημοσιογραφία και η πολιτική ανάλυση οφείλουν να ελέγχουν και όχι να υπηρετούν την εξουσία.

Τελευταίες ειδήσεις

Κοινή αμυντική συμφωνία θα υπογράψει με τους τζιχαντιστές της Συρίας η Τουρκία!

Η Τουρκία και η Συρία σχεδιάζουν να υπογράψουν κοινή αμυντική συμφωνία. Στο πλαίσιο αυτής...

Ποιός κρατάει τα κλειδιά του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην Ροδόπη;

Ο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία επέλεξε να κάνει μια...

Κρητικόπουλος: Παγκόσμιος Οικονομικός Πόλεμος

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ του Απόστολου Κρητικόπουλου Η παγκόσμια οικονομία εισέρχεται σε...

Η ΝΙΚΗ συμπαραστέκεται στους δοκιμαζόμενους νησιώτες μας

Σε ανακοίνωση με τίτλο « Η ΝΙΚΗ συμπαραστέκεται στους δοκιμαζόμενους...
spot_img

Σημαντικές ειδήσεις

Δημοφιλείς κατηγορίες

spot_imgspot_img