Η γνωστή εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών Braun δέχεται πυρά στη Βρετανία για μια διαφήμιση που παρουσίαζε ένα τρανς μοντέλο με χειρουργικές ουλές από μια προηγούμενη επέμβαση διπλής μαστεκτομής.
Η διαφήμιση παρουσίαζε μια γυναίκα που ταυτοποιείται ως άνδρας να ξυρίζεται με το υβριδικό trimmer της Braun Series X στον καθρέφτη, προβάλλοντας σε περίοπτη θέση τις ουλές από την αφαίρεση και των δύο μαστών της. Στη Βρετανία, η οδηγία της Αρχής Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) προειδοποιεί για την «ωραιοποίηση» ή τον «ευτελισμό» της αισθητικής χειρουργικής, σύμφωνα με την Telegraph.
«Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να φροντίζουν να μην ευτελίζουν την απόφαση για αισθητική χειρουργική επέμβαση», αναφέρει η ASA στο τμήμα κοινωνικής ευθύνης της ιστοσελίδας της.
Οι διαδικασίες θα πρέπει πάντα να παρουσιάζονται ως κάτι που απαιτεί χρόνο και σκέψη και δεν θα πρέπει ποτέ να παρουσιάζονται ως ‘ασφαλείς’, ‘εύκολες’ ή ‘ακίνδυνες’.
Η Μάγια Φορστάτερ, εκτελεστική διευθύντρια της οργάνωσης Sex Matters, χαρακτήρισε τη διαφήμιση «σοκαριστικά ανήθικη».
Βρετανία: Αλυσίδα καφέ της Coca-Cola αντιμετωπίζει μποϊκοτάζ για τρανς σκίτσο με κομμένα στήθη
«Η προώθηση της αφαίρεσης υγιούς ιστού του μαστού δεν είναι μόνο σοκαριστικά ανήθικη, αλλά και ενάντια στις οδηγίες των διαφημιστικών προτύπων για να μην ωραιοποιείται ή ευτελίζεται η αισθητική χειρουργική», δήλωσε η Φορστάτερ.
Η καμπάνια διαιωνίζει το τρομερό ψέμα ότι οι γυναίκες μπορούν να γίνουν άντρες αν αφαιρέσουν το στήθος τους και πάρουν ορμόνες.
«Τα στελέχη της Braun πρέπει να ζουν κάτω από ένα βράχο αν νομίζουν ότι αυτή η καμπάνια αντιπροσωπεύει τη ‘συμμετοχικότητα’. Η πραγματικότητα είναι ότι η Braun έχει πλέον γραφτεί στην ιστορία ως προαγωγός της κοινωνικής μόλυνσης και αυτού που θα γίνει ένα από τα πιο διαβόητα ιατρικά σκάνδαλα», πρόσθεσε η Φορστάτερ.
Ο Τζέιμς Έσες, συνιδρυτής της οργάνωσης Thoughtful Therapists, δήλωσε επίσης ότι η διαφήμιση αντιπροσωπεύει το πώς οι ιδιωτικές εταιρείες θα διαφημίσουν απρόσεκτα μη αναστρέψιμες χειρουργικές επεμβάσεις για να επιτύχουν υψηλότερο κέρδος.
«Για άλλη μια φορά, βρίσκουμε μια ιδιωτική εταιρεία πρόθυμη να εξυμνήσει μη αναστρέψιμες χειρουργικές επεμβάσεις που πραγματοποιούνται στα υγιή στήθη γυναικών, με αγνή επιδίωξη το κέρδος», δήλωσε ο Esses.
Πρόκειται για έναν ανεγκέφαλο, ανεύθυνο, ηθικολογικό, woke καπιταλισμό στην πιο επικίνδυνη εκδοχή του.
Μήνυσε τους γιατρούς που της έκαναν διπλή μαστεκτομή στα 16 της
Η εταιρεία ξυραφιών Gillette πέρασε στη woke γραμμή το 2019, όταν παρουσίασε μια διαφήμιση στην οποία ένας πατέρας μαθαίνει στο τρανσέξουαλ παιδί του να ξυρίζεται.
«Η τελευταία διαφήμιση της Gillette δείχνει με συμπαθητικό τρόπο μια γυναίκα να ‘μεταβάλλεται’ σε άνδρα με τη βοήθεια ανδρικών προϊόντων ξυρίσματος», ανέφερε τότε το Breitbart News. «Η ριψοκίνδυνη διαφήμιση απηχεί τη φεμινιστική εκστρατεία για να θολώσουν οι βιολογικές διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών, υπονοώντας ότι οι γυναίκες μπορούν να γίνουν άνδρες με τη βοήθεια κάποιων προϊόντων ξυρίσματος της Gillette».