Το ντοκιμαντέρ της Λίβερπουλ με την τελευταία σεζόν του Γιούργκεν Κλοπ ως προπονητή δεν έχει ακόμη υπογραφεί από κάποια υπηρεσία streaming.
Οι συζητήσεις συνεχίζονται για το ποιος θα προβάλει τη σειρά οκτώ επεισοδίων, η οποία θα προβληθεί τον Αύγουστο του 2024, ώστε να συμπέσει με την έναρξη της νέας σεζόν της Premier League.
Το πρόγραμμα αναμενόταν να αποφέρει ένα οκταψήφιο ποσό για τον σύλλογο, με το Disney+ να θεωρείται το πρώτο φαβορί, αλλά τίποτα συγκεκριμένο δεν έχει υλοποιηθεί.
Όταν η είδηση για την σειρά έγινε γνωστή τον Ιανουάριο, η Λίβερπουλ κυνηγούσε τέσσερα τρόπαια και ο Κλοπ είχε μόλις ανακοινώσει ότι αποχωρεί στο τέλος της σεζόν. Ωστόσο, τώρα φαίνεται ότι θα τερματίσει με το Carabao Cup και την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα.
Τα γυρίσματα για τη σειρά – που δεν έχει ακόμη λάβει επίσημο τίτλο – ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο και η παραγωγή γίνεται από την Lorton Entertainment, η οποία ανήκει στην οικογένεια Σέπερντ (ο Φρέντι είναι ο πρώην πρόεδρος της Νιούκαστλ), τον Τζούλιαν Μπερντ και τον Άρτουρ Λάντον. Το συνεργείο της Lorton άρχισε αρχικά να παρακολουθεί το προσωπικό του LFC TV. Σε εκείνο το σημείο, οι συζητήσεις για το τελικό συμβόλαιο ήταν ακόμα σε εξέλιξη, με τους τελικούς όρους να συμφωνούνται τον Ιανουάριο, αφού ο Κλοπ είπε στους ιδιοκτήτες ότι αποχωρεί.
Αντί να είναι ένα ντοκιμαντέρ με πρόσβαση σε όλους τους τομείς, η εκπομπή θα έχει περισσότερο την οπτική γωνία του τρόπου ζωής, εστιάζοντας στην κουλτούρα του συλλόγου και στους οπαδούς που ακολουθούν την ομάδα, στην καθημερινή ζωή και στην επόμενη γενιά παικτών που έρχεται.
Ένα από τα κορυφαία σημεία μέχρι στιγμής ήταν τα πλάνα που τραβήχτηκαν μετά τη νίκη της Λίβερπουλ στον τελικό του Carabao Cup επί της Τσέλσι στις 25 Φεβρουαρίου, όταν οι κάμερες επιτράπηκε να μπουν στα αποδυτήρια του Γουέμπλεϊ για τους πανηγυρισμούς. Αυτή ήταν μια πρόσβαση που η ομάδα παραγωγής δεν πίστευε ότι θα είχε όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα, καθώς ο Κλοπ ήταν πάντα ανένδοτος στο να μένουν οι κάμερες μακριά από τα αποδυτήρια.
Στο εσωτερικό της Λίβερπουλ, το έργο καθοδηγείται από τον Ντριου Κρισπ, ανώτερο αντιπρόεδρο του ψηφιακού τμήματος του συλλόγου, ο οποίος το βλέπει ως έναν τρόπο να ενισχύσει την τεράστια παγκόσμια εμβέλειά της. Πέρασε την ιδέα από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Λίβερπουλ Μπίλι Χόγκαν, ο οποίος στη συνέχεια την έθεσε στον Κλοπ και την ποδοσφαιρική επιχείρηση.